Arkadaşlar merhaba
Windows'u komple kaldırıp mint kurdum.
Bütün dosyalarım WD My Passport da.
Fakat açamıyorum.
WDnin sayfasından arayuz indirdim ve wine ile açmaya çalıştım fakat olmuyor.
elimdeki tek yedek disk bu ve bütün herşeyim bunun içerisinde eğer açamazsam istemeyerek windows a dönmek zorunda kalacağım.
Komut işlerinden de pek anlamıyorum, çare bilen varsa lütfen acemi olduğumu bilerek anlatsın.
Teşekkür ederim.