Merhabalar;
konuyu yeniden açmam gerekiyormuş kusuruma bakmayın.
Hem forumda hem Linux konusunda yeniyim. iki haftadır deneyimlediğim kadarı ile gerçekten var olan donanım olması gerektiği kullanılıyor. i5 8.nesil ve GF 250MX sahip olan küçücük bu iş bilgisayarında CS Go oynayabileceğimi hiç düşünmemiştim. Windows yüklüyken de denemiştim ama fan sesinden anlaşılıyordu sonunun ne olacağı. şu anda inanması güç olsa da bu mini makineyi oyun için bile kullanabiliyorum. Gel gelelim Windows'ta çocuk oyuncağı sayılan bazı özelliklerden kablosuz ekrana yansıtma konusunu iki haftadır çözemiyorum. belki 100 konu incelemişimdir. Bir çok şey denedim yazılan ama hiç biri sonuç vermedi. Hem yurt dışı forumları hem Türk forumlarımız. Ama hiç birinden bir sonuç çıkmadı. Ubuntu TR forumunda çözüldü diye başlık var. Yazılan her şeyi yaptım sıfır hata ile geçtim ve fakat

sonuç yok. Oraya da yazım ama henüz bir cevap çıkmadı. Mecburen Windows'u sırf bu işlem için yedekte tutuyorum. Mecburum çünkü toplantılarda TV'ye yansıtma benim için zorunluluk. Yok mudur bunun bir çözümü ? Teşekkür ederim