Firefox'u 1.0 sürümünden beri severek kullanmaktayım.
Mint 16 üzerinde FF 29 kullanıyorken sık sık göçmeye başladı. Bazı eklentileri devre dışı bıraktım. Sorun çözülmedi.
Bunun üzerine temiz bir Mint 17 kurdum (MATE) Şu anda FF 30 kullanıyorum. Fakat anlamsız göçmeler devam ediyor.
Sizde de bu türden bir kararlılık sorunu varmı?