Merhaba dostlar, her terminali açışımda aşağıdaki hatayı veriyor. galiba yanlışlıkla bir yazılımı kaldırdım. sorunu çözmem için ne yapmalıyım?
bash: /usr/lib/git-core/git-sh-prompt: Böyle bir dosya ya da dizin yok
bash: /usr/bin/mint-fortune: Böyle bir dosya ya da dizin yok
exper@adanali ~ $