Tamamen farklı bir deneyimde yaşatabilir sana bu sürümler. Ya da windows benzeri olur kullanım kolaylığı sağlar. Bende yeniyim bu işlerde ama daha önce XFCE KDE ve MATE kullanma şansım oldu. Bana sorucak olursan MATE nin fazla özelleştirmesi yok ya da ben bulamıyorum. Ama xfce de var bikaç özellik. KDE daha güzel gibi android gibi widgetler atabiliyosun masa üstüne. Ama profesyonel olan herkez cinnamon kullanıyor nedenini bilmiyorum sanırım çok daha iyi. Onu öğren ondan sonrada yap dene birini...