Arkadaşlar merhabalar önceden ubuntu kullanıyordum suan LMDE cinnamon kullanmaktayım.Bilgisayırımda zaten tek işletim sistemi var açılırken iki seçenek çıkıyor karşıma. Mint ve Mint recovery. Bu ekranın çıkmamasını nasıl saglayabılırım.
İkinci bir soru ise mint logosundan önce ekranın alt kısmında grafiksel bozulmalar oluyor siyah ekran varken bu bi sorun mudunr ? çözümü var mıdır ?