merhaba arkadaşlar, şuanda tek bir işletim sistemi olarak Linux Mint KDE kullanmaktayım. Fakat bir de windows 7 yüklemek istiyorum. Linux ortamından Windows 7'ye nasıl geçebilirim? Bundan önce hep windows yanına linux kuruyordum. Şimdi tam tersi gerekti.

Teşekkürler