şimdi ben kuruluma başladım ama mevcut işletim sistemi ile değiştir seçeneği yokmuş demek. Şimdi ben windowsun üstüne kurmak istiyorum yani dual boot olmayacak. İleri demeden gparted ile kendimmi biçimlendireyim. Şu ana kadar hep dual boot kullandığım için biraz duraklamış durumdayım. 4 parça var şuan bilgisayarda:
sda1 ntfs windows7
sda2 fat32
sda3 ntfs
sda4 unknown
nasıl biçimlendireyim? ilkini ext4, 3 üncüyü de /home mi diyeyim fat32 İ ne yapayım