Merhaba, ben Linux Mint indirmeyi düşünüyorum ve forumlara az çok göz atıp "Cinnamon" indirmede karar kıldım, ancak aynı sürümün 2-3 farklı versiyonu mevcut (cinnamon 64 bit , cinnamon no-codecs 64 bit, cinnamon oem 64 bit). Bunlardan hangisini indirmem gerekiyor ve farkları nedir bir bilgim yok (arkadaş tavsiyesi üzerine ilk defa bir linux dağıtımı kullanacağım).
Sistem özelliklerim: (Samsung dizüstü)
Intel® Core™ i5 İşlemci 2450M (2,45 GHz, 3 MB L3 Cache)
NVIDIA® GeForce® GT 520MX Graphics, Optimus™ teknolojisi 1 GB gDDR3
4 GB DDR3 Sistem Belleği 1 333 MHz
500 GB S-ATAⅡ Sabit Sürücü
Intel HM65 Ana yonga seti vs.
Pek yeni bir ürün olmasa da sistem özelliklerimin bu işletim sistemini rahatlıkla çalıştıracağını düşünüyorum ve farklı görüşleri de dikkate alabilirim.
Not: Bu konuyu açmadan önce benzer bir konu buldum ancak konu kilitlenmiş olduğu için o konu üzerinden devam edemediğim için yeni bir başlık açmak durumunda kaldım. Eğer gereksiz bir konu başlığı oluşturup, kirliliğe neden olduysam özür dilerim.