Gönderen Konu: Video açamıyorum  (Okunma sayısı 5075 defa)

Çevrimdışı wvwvwvwvw

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
Video açamıyorum
« : 06 Ekim 2014, 00:05:39 »
Youtube'a giriyorum video açılmıyor, dizibox'a giriyorum video açılmıyor. Bir program mı eksik acaba, neden böyle oluyor?



Düzenleme : İmla
« Son Düzenleme: 06 Ekim 2014, 00:24:07 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Video açamıyorum
« Yanıtla #1 : 06 Ekim 2014, 00:22:25 »
CTRL+ALT+T tuşlarına birlikte basarak uçbirimi açınız (Menü => Donatılardan da uçbirime ulaşabilirsiniz).
Aşağıdaki komutları sırasıyla kopyalayıp sağ tık ile uçbirime yapıştırınız ve giriş (enter) tuşu ile komutu çalıştırınız.
Bu komutlar bazı çıktılar üretecek, bu çıktıları kopyalayıp foruma yapıştırarak bizimle paylaşınız.

Kod: [Seç]
dpkg -l | egrep 'mint-meta-codecs|flash'
cat /etc/lsb-release

Ek olarak hangi web tarayıcıyı kullandığınızı da paylaşınız.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı wvwvwvwvw

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
Ynt: Video açamıyorum
« Yanıtla #2 : 06 Ekim 2014, 09:14:55 »
CTRL+ALT+T tuşlarına birlikte basarak uçbirimi açınız (Menü => Donatılardan da uçbirime ulaşabilirsiniz).
Aşağıdaki komutları sırasıyla kopyalayıp sağ tık ile uçbirime yapıştırınız ve giriş (enter) tuşu ile komutu çalıştırınız.
Bu komutlar bazı çıktılar üretecek, bu çıktıları kopyalayıp foruma yapıştırarak bizimle paylaşınız.

Kod: [Seç]
dpkg -l | egrep 'mint-meta-codecs|flash'
cat /etc/lsb-release

Ek olarak hangi web tarayıcıyı kullandığınızı da paylaşınız.
yeniden başlattım düzeldi

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Video açamıyorum
« Yanıtla #3 : 06 Ekim 2014, 19:57:04 »
O halde konuyu etiketlemeden kilitleyelim.

Sorun tekrar ortaya çıkarsa, bu mesajdaki moderatöre rapor et kısayolu yardımıyla konu kilitinin açılmasını talep edebilirsiniz.
Bu durumda yukarıda istenen komutların çıktılarını da paylaşırsınız.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]