Gönderen Konu: [Çözüldü] Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?  (Okunma sayısı 6305 defa)

Çevrimdışı PCExpress

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 33
  • Dağıtım: Arch Linux + GNOME
[Çözüldü] Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« : 23 Ekim 2014, 23:10:16 »
Kod: [Seç]
http://me4oslav.deviantart.com/art/Numix-Circle-Linux-Desktop-Icon-Theme-414741466
Yukardaki Numix ikonlarını nasıl kullanabilirim aşağıdaki bölümde açıklama var ordakine bakarak yaptım fakat hiçbir değişiklik olmadı :/

Edit ; Şuan ElementaryOS dağıtımını kullanıyorum.
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2014, 13:08:39 Gönderen: PCExpress »

Çevrimdışı Danny

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 2046
  • Nihilist
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Intel HD 620
  • İşlemci: Intel i7 - 7500U
Ynt: Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« Yanıtla #1 : 24 Ekim 2014, 01:56:19 »
Zannediyorum ki almak istediğin ikon teması ücretli. Açıklama da nasıl kuracağına dair bilgi vermiş. (anladığım kadarıyla ppa deposundan indirilen full sürüm değil de önizleme [az ikon içeren] sürümü.) Eğer satın aldıysan .zip içerisinde ki dosyaları ev dizinin de bulunan .icons klasörünün içerisine çıkartıyorsun ve ikon temanı değiştiriyorsun.

Uç birimden yapmak istersen ;

Kod: [Seç]
sudo apt-add-repository ppa:numix/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install numix-icon-theme-circle

hangi masaüstü yöneticisini kullanıyorsunuz gnome-shell mi ?
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2014, 09:16:02 Gönderen: Ocean »
Gelip sağ yanağımdan öptü. Dindar değildim ama sol yanağımı da çevirmek istedim o an...

Çevrimdışı PCExpress

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 33
  • Dağıtım: Arch Linux + GNOME
Ynt: Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« Yanıtla #2 : 24 Ekim 2014, 22:54:45 »
Kendi sitesinde ücretsiz olduğu yazıyor yine de bilemiyorum.

Çevrimdışı Reddet

  • Forum Sorumlusu
  • Kıdemli Penguen
  • *****
  • İleti: 992
    • Opyon Yazılım
  • Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Ynt: Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« Yanıtla #3 : 25 Ekim 2014, 01:27:55 »
Bende aynı icon temasını kullanıyorum. Şu komut ile kurmuştum. Ek olarak söyleyeyim dedim.
Kod: [Seç]
sudo apt-add-repository ppa:numix/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install numix-icon-theme numix-icon-theme-circle
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..

Çevrimdışı PCExpress

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 33
  • Dağıtım: Arch Linux + GNOME
Ynt: Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« Yanıtla #4 : 25 Ekim 2014, 10:13:42 »
Böyle de yaptım yine bir değişiklik yok :(

Çevrimdışı PCExpress

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 33
  • Dağıtım: Arch Linux + GNOME
Ynt: Numix ' i Nasıl Kurabilirim ?
« Yanıtla #5 : 25 Ekim 2014, 13:08:23 »
Tamamdır beyler kurulumu yaptım ElementaryOS için yapmak isteyenler şu şekil yapabilir ;

Kod: [Seç]
sudo apt-add-repository ppa:versable/elementary-update
Komutunu giriyoruz sonra ise aşağıdaki kod ile güncelleme yapıyoruz ;

Kod: [Seç]
sudo apt-get update
Ve sonra ise şu komutu giriyoruz ;

Kod: [Seç]
sudo apt-get install elementary-tweaks
Sonra ise yukardaki arkadaşın verdiği şekilde Numix ikon paketini kuruyoruz ;

Kurulum bittikten sonra ise bilgisayar ayarlarına gelip Tweaks yazanı açıyoruz ordan da Simge Teması ' nı Numix Circle olanı seçiyoruz ve işlem tamam yeniden başlatmaya gerek kalmıyor zaten :)

İyi forumlar.