merhaba arkadaşlar Mint forumu fakat diğer forumlarda sorunumun çözümünü bulamadım burayada uğrayayım dedim öncelikle
herşey Metasploit ile başladı
terminale msfconsole yazdığım zaman aldığım hata
usr/bin/env: ruby: böyle bir dosya yada dizin yok
hatası alıyordum rubygems yükledim tekrar denedim olmadı 1 hafta kadar uğraştım sonra sinirlendim env dosyasını sildim şimdi internete girerken sorun yaşıyorum gireceğim siteye ping atarak giriyorum diğer türlü girmiyor. elinde linux kali olan varsa ENV dosyasını atabilirmi veya sorunu bilen birisi yardımcı olabilirmi
şimdide msfconsole yazdığım zaman aldığım hata
/usr/bin/msfconsole: 19: exec: /opt/metasploit/apps/pro/msf3/msfconsole: Permission denied