Manjaro ve Netrunner'da kullandığınız masaüstü ortamı aynıysa rahat bir şekilde aynı temayı kullanabilirsiniz. Eğer farklı arayüzler kullanıyorsanız hangi arayüzleri kullandığınızı öğrenebilir miyim? Mesela ikisi de GTK temaları kullanan bir arayüz ise (Mate ve GNOME gibi.) Tema dosyalarını ev dizinindeki .themes klasörüne veya file system'den usr/share/themes klasörüne atarak kullanabilirsiniz.
Kolay gelsin.