Ben geldiim

Netrunner'ı şiddetle önerebilirim. Hem Debian hem de Manjaro tabanlısını. KDE'yi çok ama çok iyi kullanıyor.
Manjaro Arch tabanlı malumunuz, ve Türkiye ekibinin rolü çok büyük bu dağıtımda. Destek sıkıntısı çekmezsiniz, müthiş bir arayüzle gelir zaten.
Mageia 5 Beta 1; şu an Mageia'dan yazıyorum. Tek kelimeyle hızlı. Gerçekten hızlı, ve bir o kadar stabil.
KaOS ise Arch forku ama Arch değil, Pacman'i kullanıyor paket yöneticisi olarak. Arch'taki PKGBUİLD yerine kendi yazılımı olan KCP veya KPC tam hatırlayamadım, onu kullanıyor. Ve çok güzel bir arayüzü var, destek söz konusu değil şimdilik Türkiye'de.
BSD denemek henüz nasip olmadı bana o konuda bir şey diyemem

Ve şefin spesiyali: SolydXK ve OpenSUSE. SolydXK Debian tabanlı olduğu için zaten sağlam bir dağıtım. OpenSUSE ise illaki duymuşsundur.
Bunların haricinde ise ElementaryOS Freya Beta 1 ve PCLinuxOS tavsiyemdir
