Arkadaşlar,onlarca farklı linux sürümü denedim,şu an en kararlı olarak gelen Fedora sürümünü kullanmaktayım.
Ancak Linux bana işkenceler çektirmekte !
3 gündür AMD ekran kartını kurma çabasındayım,sistem aşırı derecede ısınıyor boşta iken,gereksiz yere fan hızı artıyor,bu gidişle laptopum eskiyecek.
Lenovo g500 kullanıyorum.
Biostan Switchable graphics i aktifleştirdiğim zaman linux açılmıyor,X server hatası veriyor,mecburen açmadan kullanıyorum,ama açmadığım zaman zaten biostan otomatikman amd ekran kartı çalışmıyor.
Linux beni büyük bir kısır döngünün içine haps etmiş durumda,sizlerden yardım bekliyorum,yabancı forumların hiç biri sorunumu çözemedi