Merhabalar, dizüstümün sistemi çöktü. Verileri kurtarmak için Slax Linux'u kurdum. Doğru mu yaptım bilmiyorum şu an! Slax Linux u kullanıyorum HDD'mi bulamadım, yardım ederseniz sevinirim.
Düzenleme: Konu başlığı, imla ve Türkçe karşılıklar.
Laptop => Dizüstü
Konu başlığında acil vb. ifadeler kullanmayınız.