Arkadaşlar bilgisayarıma minecraft kurdum ama oyun düğmeleri dahil çok çok kasıyor. Oyundayken 3 fps veriyor. Ekran kartı sürücüsü kurulu java en son sürümde(java 8 update 31) ama sorun hala devam ediyor. Sorun neyde olabilir? Aklıma opengl geldi ama onu güncelliyebiliyormuyuz?