Merhaba, linuxlive usb creator ile persistence özelliğini kullanarak usb belleğe ubuntu yükledim. Yapmak istediğim usb belleği hdd gibi kullanmak, yani kurulum bellekte olacak, live olmayacak. İstediğim gibi sistem kalıcı oldu, ayarlarım kaydedildi. Her açılışta en son kaldığı yerden devam etti sistem.
Buraya kadar sorun yok. İstediğimde buydu zaten. Ama ufak iki ayrıntı canımı sıktı. Her açılışta try ubuntu-install ubuntu ekranı geliyor ve masaüstüne install ubuntu butonu atıyor. Live gibi başlıyor kısacası. Ben böyle olmasını istemiyorum hard diske kurulmuş gibi bir sistem istiyorum. Direk sistem açılacak try ubuntu install ubuntu ekranı gelmeyecek açılışta.
Evet problemim bu. Yardımcı olabilirmisiniz?
Konuyu neden bu foruma açtığıma gelirsek. Ubutnuda böyle bir sorun yaşıyorum, daha önce deneyen varsa linuxmintte de böyle bir sorun varmı? Yoksa istediğim gibi mi oluyor sistem? Amacım bunu öğrenip linux mint denemek olduğu için konuyu bu foruma açtım.
İyi günler.