Herkese tekrar merhaba . Anladığım kadarı ile Linux'da oyun oynamak çok zor . Takıldığım konu ise şu ;
Farz edelimki 15 veya 20 gb bir oyun beğendim, her oyunu Linux'da çalıştırabilir miyim peki? Eğer çalıştıramayacaksam da neden çalıştıramam yada çalışan ile çalışmayanı nasıl ayırt edebilirim? Neden sordum çünkü '' Wine'' de hepsini çalıştırmıyor, gerçeği 2 tane denedim 2'side çalışmadı . Yardımcı olurmusunuz?