Gönderen Konu: Bilgisayar Uç Birimde Açılıyor Grafik Masaüstüne Düşmüyor ( Kubuntu 15.04 )  (Okunma sayısı 5098 defa)

Çevrimdışı boranoglu

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 32
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Nvidia 940m
  • İşlemci: i5-6200u
Arkadaşlar konu başlığında sorunu özetledim aslında. Sistemi kapatmak istedim ekran aydınlatması hafif karardı ama bilgisayar kapanmadı. Bende uçbirime düşüp komutla yeniden başlattım bilgisayarı. Kubuntu yazı animasyonu sonrası grafik arayüzü gelmiyor. Uçbirimde oturum açabiliyorum ama klavye dili ingilizce olmuş vaziyette.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Masaüstüne ulaştığınızda aşağıdaki komut ile KDE ile ilgili silinmiş olabilecek bağımlılıkları yüklemeyi deneyiniz.

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --reinstall kubuntu-desktop
Kubuntu hangi pencere yöneticisini kullanıyor, KDM mi LightDM mi?
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı boranoglu

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 32
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Nvidia 940m
  • İşlemci: i5-6200u
Masaüstüne ulaştığınızda aşağıdaki komut ile KDE ile ilgili silinmiş olabilecek bağımlılıkları yüklemeyi deneyiniz.

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --reinstall kubuntu-desktop
Kubuntu hangi pencere yöneticisini kullanıyor, KDM mi LightDM mi?


malesef komut işe yaramadı. uç birimde ingilizce klavyenin yanında bazı harflerde de bozulma olduğundan fazla uğraşmayıp baştan kurucam kubuntuyu. Aynı sorunla ikinci defa karşılaşıyorum. 15.04 kurulum sonrası sistem güncellemeleri dışında bir kaç ppa deposu ekliyorum tor browser vs için. Acaba bir çakışmaya mı sebep oluyorum dersiniz ?