Terminalde bir çok komut, kod kullanılıyor. Burada soru sorduğumuzda bilen arkadaşlar hemen '' Şu kodu yaz, sonra şunu. '' diyorlar. Merak ettiğim, bu kadar kodu öğrenmek için ne yapmalıyız. Bizlere yardım eden üstatlar bunu ezbere mi biliyorlar? ellerinde her daim liste mi bulunuyor? Başka bir yolu mu var? Bir günlük Linux kullanıcısıyım. Bu konu kafamı kurcalıyor. Her karşılaştığımız problemde forumlarda çözüm aramaktansa bu kodları bilmek mi mantıklı? Ne tavsiye edersiniz