Şu an itibariyle açık kaynaklı ATI sürücüsü kullanıyorum. Eğer oyun oynamıyorum diyorsanız, ATI ekran kartlı makine alınabilir, açık kaynakta uzun zamandır bir sıkıntı yok. Yok eğer oyun oynuyorum, ekran kartının nimetlerinden sonuna kadar kullanmak istiyorsanız işte o zaman sorunlar çıkabiliyor, düzeltmek için birkaç takla atmanız gerekebiliyor.