Linux Mint Türkiye yayında.Buradan kısa bir duyuru yapmıştık. Bundan öncesi tarihçe bizim sitemizle pek alakalı olmadığı ve biraz karışık olduğu için eski konulara değinmeye gerek duymuyoruz açıkçası. Daha önce Linux Kullanıcıları Derneği altında yürütülüyordu, şimdi ise herhangi bir dernek veya vakıfa bağlı olmadan tamamen kendi imkan ve olanlarımız doğrultusunda yürütülüyor.
Site/forum/alan adı herşeye istediğimiz vakit istediğimiz şekilde müdahale edebiliyoruz. Alan adı bir derneğe ait değil, sadece kullanma yetkisi değil, bizzat bütünüyle bize ait ve bizim yönetimimize. Tüm masrafları tarafımızdan karşılanıyor. Herhangi bir sponsor aramıyoruz ve kabul etmiyoruz, reklam almıyoruz, maddi kazancımız sıfır, manevi kazancımız ise sadece sizlersiniz.
Burada hepimizden çok emeği olan [member=8]Butterfly[/member] 'e ve tüm diğer forum sorumlusu arkadaşlarımıza emeklerinden dolayı teşekkürü eksik görmeyin.
Biraz tarihçeye benzedi mi ? Bence benzemedi