Tor Browser açıldı, fakat görülmüyor. Tekrar başlatmak istediğimde "Firefox çalışyor. Önce onu kapatın veya sistemi yeniden başlatın." diyor. Terminale ps -d yazarak Tor' un süreç numarasını buldum. kill komutunu verdim. Fakat tekrar çalıştırmayı denediğimde gene aynı hatayı verdi. Tor' u kapatmak için ne yapmalıyım