Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
[Çözüldü] Python hakkında
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: [Çözüldü] Python hakkında (Okunma sayısı 2477 defa)
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
[Çözüldü] Python hakkında
«
:
16 Temmuz 2015, 04:08:49 »
17.1 kullanıyorum. Python'ın hangi sürümü bizde yüklü geliyor; 2 mi 3 mü?
Düzenleme: 2.7.6 sürümü geliyormuş. Bunu 3' e nasıl yükseltebilirim? Cevaplara şimdiden teşekkürler
«
Son Düzenleme: 16 Temmuz 2015, 17:40:23 Gönderen: dlyalcin
»
Kayıtlı
Genizcil_N
Forum Sorumlusu
Guru
İleti: 1976
Dağıtım: Linux Mint 20
Masaüstü Ortamı: Mate
Ynt: Python hakkında
«
Yanıtla #1 :
16 Temmuz 2015, 04:11:24 »
İkisi de yüklü gelir. 17.2'de 3.4.0 ve 2.7.6 kurulu.
Düzenleme: Yükseltme yapmayı denemeyiniz.
http://belgeler.istihza.com/py3/calistirma.html#cok-onemli-bir-uyari
python3 kurulu değilse yazılım yöneticisinden python3 şeklinde arama yaparak kurunuz.
Kayıtlı
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
Ynt: [Çözüldü] Python hakkında
«
Yanıtla #2 :
16 Temmuz 2015, 17:40:49 »
Çok teşekkürler
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
[Çözüldü] Python hakkında