Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Telif Hakları Hakkında
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Telif Hakları Hakkında (Okunma sayısı 2218 defa)
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
Telif Hakları Hakkında
«
:
29 Temmuz 2015, 18:44:01 »
GNU-Linux'ta programı satsak dahi kaynak kodlarını da açmamız gerekiyor. Programı satın alan kişi kaynak kodları indirip diğer bilgisayarlara ücretsiz kuramaz mı? O zaman programcının zararı nasıl telafi ediliyor?
Kayıtlı
Genizcil_N
Forum Sorumlusu
Guru
İleti: 1976
Dağıtım: Linux Mint 20
Masaüstü Ortamı: Mate
Ynt: Telif Hakları Hakkında
«
Yanıtla #1 :
29 Temmuz 2015, 18:57:08 »
GNU/Linux'ta geliştirdiğiniz bir yazılımı GNU ile lisanslamak zorunda değilsiniz. (Eğer kullandığınız kütüphanelerden birinde bu şart koşulmuyorsa.) GNU ile lisanslarsanız kaynak kodlarını açmanız gerekiyor.
http://www.gnu.org/philosophy/selling.tr.html
İndirip derleme konusunda bir fikrim yok. Sürecin nasıl işlediğini bilmiyorum.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Telif Hakları Hakkında