Gönderen Konu: Linux Kullanıcılarını Program Yapmaya Davet Ediyorum!  (Okunma sayısı 2046 defa)

Çevrimdışı agg1401

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cannonical (Yanlış Yazmış Olabilirim), XFCE
Selam arkadaşlar, linux yazılım alanında çok geride fakat bizler programlama yaparak bu açığı kapatmak isteriz buna eminim. Herkesin tercübesine uygun bir şeyler programlayabilir, yani herkes bir yerden tutunmalıyız. Umarım, sizlerde benle aynı fikirdesiniz. Düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.