Güvenilirliklerini bilemeyiz ama SpiderOak öneriliyor.
Bunu ilk defa duydum. Diğerlerine göre daha güvenli olduğunu düşündüğünüz için mi öneriyorsunuz yoksa çok daha pratik, hızlı vb. olduğu için mi öneriyorsunuz?
[member=2130]yinemimail[/member] Google ve Microsoft tan sıyrılıyorsunuz iyiden iyiye. 
Sıyrılmak istiyorum ama,
Mail/Kişiler/OneDrive/OneNote için
Windows'a bağlı kalıyorum;
Android içinse
Google'a bağlı kalıyorum. Bunların bir formülü olsa ikisinin de yüzüne bakmayacağım.

Sırf
Google'dan kurtulmak için
Blackberry kullanmayı dahi düşündüm ama kullanmakta olduğum uygulamalar sıkıntı.

[member=2130]yinemimail[/member] Bulut sürücüye yüklediğin verileri gpg ile şifreleyip yükle. Bu şekilde hiç kimse verileri okuyamaz.
Bu şifreleme işlemini nasıl yapacağım? GPG programını nasıl edineceğim ve şifreledikten sonra benim belgeler güme gitmez değil mi!
Düzenleme: Mesajlar birleştirildi.
Ard arda mesaj yollamak yerine son iletinizi düzenleyiniz.