Merhaba,
Evde 8 yıllık bir bilgisayarım var, kardeşlerim kullanıyor ve şuan Windows 7 kurulu durumda. Lise 2 ,6.sınıf ve İlkokul 3'e gidiyorlar.
Benim amacım web programlama'da onları eğitmek.( Web Tasarım ile başlayıp, Web programlamaya dogru yönelmelerini sağlamak.)
Linux kurup hem bilgisayar hızını artırmak hemde biraz daha linux'e adapte olmalırını sağlamak mantıklı mı sizce? ( İlk öğretim'e giden kardeşlerim için özellikle )
Sonuçta heryerde windows görecekler ve bu konuda zorluk çekme ihtimalleride olacak. Tabi birde linux'e adapte olma süreçleri var.
Değerli fikirlerinizi bekliyorum.