Size danışmak istediğim bir konu var;
Samsung glaxy S4 i9500 cihazım var.
Bu cihazda Cyanogenmod Rom kullanmak istiyorum.Bu rom hoşuma gitti, cihazı özgürce kullanabiliyorsun, arayüzü güzel çoklu kullanici eklenebiliyor , temalar eklenebiliyor vs... Ama bana güvenli gelmedi,sonuçta kodlar 3.kişiler tarafından yazılıyor ve derleniyor (zararlı kodlar yazilabilir ve sistem açıkları, guvenlik aciklari olabilir )
Gapps paketlerinede pek güvenmiyorum ,aynı şekilde zararlı kodlar yazılabilir ve güvenlik açıkları olabilir.
Yanlış bilmiyorsam Cyanogenmod ve Gapps paketlerini denetleyen ve kontrol eden kişiler yok, hatta bazı kişiler rom da buglar olduğunu söylüyor.
Cyanogenmod rom Gapps paketleri buglar ve güvenlik konusunda yanlış mı düşünüyorum ?
Bu arada Cyanogenmod rom kullanmak istememin bir nedeni de çoklu kullanici eklenebiliyor olmasi.
Androidde de cihazı rootladıktan sonra birkaç terminal komutu ile cihaza çoklu kullanici ekleyebiliyorum ama siz root kullanımının güvenlik açısından sıkıntılı olduğunu söylediğiniz için bu rom ile çoklu kullanici eklerim diye
düşündüm.
Sizce Stock orjinal Android mi kurmaliyım yoksa Cyanogenmod rom mu kurmalimiyim?
Sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
Linux mint ailesinin görüşleri benim için önemli