Öncelikle herkeze iyi günler dilerim. Daha öncesinde linux mint kullandım gayette memnun kaldım fakat şuanda üniversitede
Linux Mint ile ilgili bir sunum yapmamız gerekiyor bize bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz? örnek olarak sizlere şöyle söyleyeyim.
-linüx mint kurulumu...(
bunu ben yapabilirim)
-linüx mint driver kurulumu...(
bunda kararsızım daha önce driver kurmadım)
-linüx mint program yükleme kaldırma...(
kendi marketinden yükleyip kaldıra bilirim)
yani başka ne anlatmam gerekir güzel bir sunum olsun düşük puan olmasın istiyorum...
sunum yaptıktan sonra illaki soru sorucaklardır. mesela neden mint diye sorarlar ise veya diğer linux işletim sistemlerinden farkı nedir diye sorarlarsa nasıl bir cevap vermem gerekiyor

şimdiden teşekkür ederim...