Merhaba,
Linux Mint 17.2 Cinnamon kullanıyorum.
3.16.0.53 çekirdek kurulu ama çekirdek güncellemelerinde sonraki sürümler de var. O çekirdek sürümlerinde örneğin son sürümde farklı olan ne var? Merak ediyorum, geçmeli miyim? Geçtikten sonra diyelim ki sistem hiç açılmadı, geri alma şansım olur mu, nasıl?
Ekran kartım: Nvidia 8400GS
Şimdiden teşekkürler.