İyi akşamlar olsun,
Birkaç günden beri güncelleme yöneticisi yavaş çalışmakta. Örneğin, biraz önce firefox'u yükseltmek istediğimde yaklaşık yarım saat sürdü.
Acaba bu yavaşlığın nedeni nedir? Ve güncelleme yöneticisini hızlandırmak için ne yapılabilir?