Her sistem için ayrı olmak üzere, açılış aygıtını seçebileceğiniz bir kısayol tuşu oluyor. Örneğin benim sistemimde F9 tuşuna basınca açılışı yapacak aygıtı seçebiliyorum, USB bellek, 1. harddisk, 2. harddisk gibi. Bu şekilde açılış aygıtı olarak USB belleği seçemeyi denediniz mi?