Arkadaşlar Mint'i ilk yüklediğimde açılış Mint'in simgesinin yavaş yavaş aydınlanması şeklindeydi(ayrıca başlangıçta parola da ayarlamıştım. Onu ilk başta grafiksel pencereyle açıyordu.)
Şimdi ise açılış değişti (isterseniz resmini yüklerim)
Bunun sebebi ne olabilir?