İyi akşamlar,
Win7 yeni baştan kurdum, disk alanlarını tanımladım. Linux mint içinde 52 gb boş bir disk alanı ayırdım. Mint kurulumunu bu boş alana yaptım. gerçi dualboot etme sorunu yaşadım kurduktan sonra, direk win 7 açılıyordu. Nerde çalışmak istiyorsunuz şeklinde bir uyarı ekranı gelmiyordu. Bu yüzden hatalı kurduğumu düşünüp bir kaç defa baştan kurdum. Sonra biraz araştırmayla rescuatax isimili iso kalıbıyla durumu hallettim. Şimdilik sorunsuz bir şekilde dual işletim sistemine sahibim.
Şimdi neler yapmalıyım. Sanırım bir ısınma ve bol bol yüksek sesli fan problemi yaşayacam gibi. yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar.