Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Masaüstü Ortamları
»
Cinnamon Masaüstü
»
[Çözüldü] Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: [Çözüldü] Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler (Okunma sayısı 3392 defa)
Trust
Forum Sorumlusu
Penguen
İleti: 406
Dağıtım: Lİnux Mint 19
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Grafik Kartı: Intel HD Graphics 3000 -NVIDIA Ge Force GT 520 MX
İşlemci: intel core i5-2450M
[Çözüldü] Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
«
:
07 Ekim 2016, 02:06:56 »
Sisitem ayarları--pencereler kısmında başlık çubuğuna ''yapışkan ,menü, topla'' gibi seçenekler ekledim. Mint-X temasında gözükürken Mint-Y temasında gözükmüyor.
MİNT-X
MİNT-Y
«
Son Düzenleme: 04 Haziran 2018, 17:34:48 Gönderen: Trust
»
Kayıtlı
الهى انت مقصودى، ورضاك مطلوبى
Butterfly
Proje Sorumlusu
Guru
İleti: 18863
Linux Mint Türkiye
Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
İşlemci: AMD X3
Ynt: Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
«
Yanıtla #1 :
21 Mayıs 2018, 00:13:21 »
Bu sorun Mint-Y temasının Linux Mint 19'da varsayılan olması sürecinde yapılan iyileştirme ve düzeltmelerle çözüldü.
Kayıtlı
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...
[info]
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
Forum Kuralları
|
Kod Etiketi Kullanımı
[/info]
Trust
Forum Sorumlusu
Penguen
İleti: 406
Dağıtım: Lİnux Mint 19
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Grafik Kartı: Intel HD Graphics 3000 -NVIDIA Ge Force GT 520 MX
İşlemci: intel core i5-2450M
Ynt: Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
«
Yanıtla #2 :
04 Haziran 2018, 17:34:20 »
Bugün Sahurdan sonra Linux Mint 19 Beta sürümünü yükledim.
Başlık çubuğundaki simgeler artık Mint - Y temasında gözüküyor. Daha da güzeli 18.x sürümünde oluşan yırtılma ile ilgili sorunlarımda gitti.
Kayıtlı
الهى انت مقصودى، ورضاك مطلوبى
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Masaüstü Ortamları
»
Cinnamon Masaüstü
»
[Çözüldü] Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler