Gönderen Konu: [Çözüldü] Nvidia GeForce 1900x1080 çözünürlük 24 inç monitore sıgmıyor.  (Okunma sayısı 3579 defa)

Çevrimdışı Hisarckl

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 8
  • Dağıtım: Linux mint KDE 16
Selam. 24" vestel tv yi tv ve monitor olarak kullanıyorum. VGA kaplosu yerine HDMI kaplo kullanınca çözünürlük değerleri değişti. Yüksek çözünürlüklerde görüntü ekrana sığmıyor. Ekran kartım GeForce GT 730. Şu an en iyi çözünürlük 1024x768.
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2016, 14:36:24 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
TV'lerde otomatik ayarlama gibi bir özellik olabilyor, bunu denediniz mi?
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı Hisarckl

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 8
  • Dağıtım: Linux mint KDE 16
Tv menüsünde otomatik ayarlama yok. Sorunu şöyle çözdüm. 1024x768 çözünürlükteyken paneli ekranın üst kısmına aldım. Çözünürlüğü 1900x1080 yaptım. Bilgisayarı yeniden başlattım ve bir yazılım açıp ekrandan taşıp taşmadığını kontrol ettim. Olay böylece düzeldi. ilginiz için teşekkür ediyorum. Konu kapatılabilir ancak nasıl yapacağımı bilmiyorum. saygılar.:D