saydam panel eklentisi cinnamon'u çok daha güzel bir hale getiriyor ama herhangi bir pencereyi tam ekran yaptığımızda bu özelliği kapanıyor ki zaten eklentiler sayfasında da bu eklentinin hemen altında "pencereler ekranı kaplamadığında panellerinizi şeffaf hale getirir" diye de belirtiyorlar. Ancak ben pencereleri tam ekran kullanırken de şeffaf kalmasını istiyorum, bu konu hakkında bir fikri olan ya da alternatif bir yöntem bilen var mıdır?