Gönderen Konu: Ekran Koruyucu Donma Sorunu  (Okunma sayısı 2830 defa)

Çevrimdışı Depresif

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 122
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Ryzen 3 2200G
  • İşlemci: Ryzen 3 2200G (APU)
Ekran Koruyucu Donma Sorunu
« : 28 Ağustos 2017, 01:05:32 »
     Merhabalar. İlginç bir sorunum var. Bildiğiniz gibi belli bir süre sistem kullanılmadığında ekran koruyucu geliyor. Benim sistemde bu ekran gelir gelmez sistem donuyor ve bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kalıyorum. Ama ekranı kilitle tuşuna basarak bu işlemi kendim gerçekleştirirsem hiçbir sorun yaşamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz.
Kitapların şarjı bitmez, bisikletler benzin istemez. Özgürlük budur.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Ekran Koruyucu Donma Sorunu
« Yanıtla #1 : 28 Ağustos 2017, 11:26:04 »
Öncelikle aşağıdaki komutun çıktısına bakalım.

Kod: [Seç]
inxi -Fxxz
Ekran koruyucu devreye girdiğinde ekran kilidi de devreye giriyor mu?
Ekran kilidi deveye giriyorsa, donma şifrenizi girdikten  sonra mı yaşanıyor.
Eğer şifrenizi girdikten sonra masaüstüne ulaşıyorsanız, CTRL+ALT+ESC tuşlarına birlikte bastığınızda Cinnamon'u yeniden başlatılıp işleminize devam edebiliyor musunuz?
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]