Sistemi her yeniden başlatınca bluetooth otomatik olarak aktif oluyor.Benim istediğim, sistem açılınca bluetooth kapalı olsun, lazım oldukça ben panelden açabileyim.
Yeni farkettim, telefondan bilgisayara dosya gönderemiyorum, bluetooh aygıtı bulunamadı diyor ama bilgisayardan telefona dosya gönderilebiliyor,cihaz eşlenebiliyor,telefonun içindeki dosyalara bakılabiliyor ama telefondan dosya alınamıyor.