Gönderen Konu: Daha önce kullanmadım, hangisi daha yüksek performans verir ?  (Okunma sayısı 1885 defa)

Çevrimdışı megerim

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 1
İyi günler öncelikle, orta düzeyli bir laptop kullanıyorum. Bilgisayardan daha yüksek performans almak için internette ayar araştırırken linux kurarsam daha yüksek performans alabileceğim yazıyordu. Bu fark kurmaya değecek kadar yüksek midiryada en azından var mıdır ?

Çevrimdışı Danny

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 2046
  • Nihilist
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Intel HD 620
  • İşlemci: Intel i7 - 7500U
Ynt: Daha önce kullanmadım, hangisi daha yüksek performans verir ?
« Yanıtla #1 : 11 Kasım 2017, 17:30:57 »
Donanım özelliklerini bizimle paylaşırsanız, hangi sürümü kullanabileceğinize dair tavsiyede bulunabiliriz.
Gelip sağ yanağımdan öptü. Dindar değildim ama sol yanağımı da çevirmek istedim o an...