Arkadaşlar Merhaba;
C:/ olarak ssd hardiskim ve D: olarak mekanik hardiskim mevcutdur.
Sorunum şu linux mint 18.3 kurduktan sonra grup2 de windows gözüküyordu ama yok oldu belli başlı konularla çözmeye çalıştım ama olmadı ve bir kaç daha hata vardı bende sildim 18.2 ye geri döndüm. Sonrasında grupla uğraşmayayım rEFInd kullanayım dedim kurdum windows ve linux olarak güzelce gözüküyordu sonra bir sudo apt-get upgrade yaptıkdan sonra açılışta tekrar grup2 gelmeye başladı orada exit yapınca benim ayarladığım rEfınd geliyordu bende bunu çözmek için windows üzerinden bootmanager programı EasyBCD kullanayım dedim kullandığımda bütün boot manager sildim. Yeni bir boot manager oluşturdum . Windows çalışsın sadece umduğum rEFInd çalışması idi ancak bu seferde windows boot manager geliyor ancak windows tıkladığımda windows açılmıyor siyah ekranda öylece kalıyor.
Linux giriş yapabiliyorum ama windows boot edemiyorum. Bunu linux üzerinden düzeltebilir miyim ? yada grup2 ye windows getirebilme yada bu ayarların windows üzerinde nerede olduğunu sonuçta linux üzerinden c:/ yede erişebiliyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim. Windows geçiş yapmam lazım ikisiyle de çalışmalarım var.