Herkese merhaba ,
Sormak istediğim birşey var. Evdeki diğer cihazıma da Linux Mint 18.3 Cinnamon kurdum. Ancak diğer KDE'li sürümde en çok hoşuma giden olay KDE Connect ile özellikle telefonun hafızasına kablosuz bir şekilde bağlanıp dosyaları aktarabilmek ve müzik falan dinlerken telefon çalınca otomatik olarak susması gibi çok şık özellikleri vardı. KDE Connect çalıştırma şansımız var mıdır ? Ya da bu işleri gören herhangi bir farklı yazılım var mı ? Sırf bunun için Cinnamon'u kaldırıp KDE kurmak istemiyorum. Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar