Gönderen Konu: Cinnamon'da Saat Uygulamasına Holidays Özelliğini Nasıl Getirebilirim?  (Okunma sayısı 3639 defa)

Çevrimdışı LENO7

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux Mint ve Manjaro
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon, Gnome, KDE
  • Grafik Kartı: NVIDIA GeForce GTX 770M
  • İşlemci: Intel® Core™ i7-4700MQ
Merhaba. KDE'ci ve Gnome'cu olmama rağmen, Linux Mint'in Cinnamon versiyonunu beğendim ve Cinnamon'u kullanmak istiyorum. Herşey iyi güzel fakat System Tray bölümündeki Saati sevemedim. 17.3 inç 1080p monitörde çok küçük ve çok çirkin gözüküyor.

Yapmak istediğim şey KDE'nin system tray bölümünde olan saatin aynısını hatta Holidays özelliğini Cinnamon'a eklemek. Böyle bir şey mümkün mü, yada  Cinnamon için benzer saat uygulaması var mı? Nasıl yükleyip değiştirebilirim?

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Sanırım Cinnamon takvimi için böyle bir özellik yok.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı LENO7

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux Mint ve Manjaro
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon, Gnome, KDE
  • Grafik Kartı: NVIDIA GeForce GTX 770M
  • İşlemci: Intel® Core™ i7-4700MQ
Sanırım Cinnamon takvimi için böyle bir özellik yok.

Peki böyle bir özelliği ekletme şansımız var mı? Geliştiricilere nasıl ulaşabiliriz, istek ve önerilerimizi nasıl duyurabiliriz?

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Aşağıdaki bağlantılardan özellik isteği talebinde bulunabilirsiniz.

https://github.com/linuxmint/Cinnamon/issues

https://community.linuxmint.com/idea
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]