Linux Mint 19 kullanıyorum ve 2 saat öncesine kadar her şey normaldi. Bir çok program kurdum, zaten yeni bir kullanıyım ve timeshift ile geri dönmek istemiyorum. Fakat uçbirimin yazıları iç içe girdi, çok saçma bir şekilde bazı ayarları değiştirdim, fakat emin değilim hangisinin bunu yaptığını. Konuyu yanlış bir yere açmış olabilirim, dediğim gibi yeniyim. Şmdiden özür dilerim yanlış yerdeyse. :/

Düzenleme: Konu başlığı ve yazım kuralları