Öncelikle, imla yüzünden özür dilerim. Kurulum esnasında yazdım. Yanıt veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim. HD boyut sorununu biliyordum, beni şaşırtan, kaybın 30 gb civarında olması. @Butterfly arkadaşımın verdiği komutu çalıştırdım. Dediği gibi HD, aldığım günkü seviyesinde görünüyor. Mesele şu; bu kediyse ciğer nerede?