Gönderen Konu: [Çözüldü] Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında  (Okunma sayısı 2758 defa)

Çevrimdışı linuxstarforceTR

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 9
  • GNU Linux Ustalaşmak, UNIX Kullanmaktan Geçer....!
  • Dağıtım: GNU-Linux Mint 17.3.1 LXDE x86 ;Mint 19.3 MATE
  • Masaüstü Ortamı: LXDE ; MATE
  • Grafik Kartı: İntel i915
  • İşlemci: İntel 65nm T2330
Merhabalar

Uzun bir zaman önce Ubuntunun yanına 3.GNU/linux sistemi olarak GNU/Linux Mint 17.3 Rosa kurdum.Sorunum, aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi



Bağlantı Oluştur (bir nesnenin kısayolunu oluşturma)
Şuraya Kopyala
Şuraya Taşı

gibi temel dosya yönetici fonksiyonlarını nasıl ekleyebilirim.

Not: Buradaki konulara da baktım ama onlar daha çok yazdırma ile alakalı.....

Yardımcı Olacaklara şimdiden teşekkürler


« Son Düzenleme: 26 Ekim 2018, 22:29:09 Gönderen: linuxstarforceTR »
TRWE_2012-GET LINUXMASTER # >_

Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
« Yanıtla #1 : 26 Ekim 2018, 15:51:27 »
Paylaştığınız ekran görüntüsü görünmüyor.

Sağ tık ile bir dosya ya da dizin seçtiğinizde, + simgesi üzerindeyken aşağıdaki resimdeki gibi "Daha fazla aksiyon göster" seçeneği çıkmıyor mu?

       
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı linuxstarforceTR

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 9
  • GNU Linux Ustalaşmak, UNIX Kullanmaktan Geçer....!
  • Dağıtım: GNU-Linux Mint 17.3.1 LXDE x86 ;Mint 19.3 MATE
  • Masaüstü Ortamı: LXDE ; MATE
  • Grafik Kartı: İntel i915
  • İşlemci: İntel 65nm T2330
Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
« Yanıtla #2 : 26 Ekim 2018, 18:15:29 »
Maalesef bir fonksiyon bende görünmüyor.Burada resmi yeniden bir resim sunucuna yükledim (sunucu adresi : https://resmim.net)
TRWE_2012-GET LINUXMASTER # >_

Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
« Yanıtla #3 : 26 Ekim 2018, 18:45:44 »
Paylaştığınız resim benim çok önceleri farklı bir forumda hazırladığım konudan, yani bu çok eski bir sürüme ait ekran görüntüsü. Şimdi kullandığınız sistemden ekran görüntüsü paylaşır mısın? Ekran görüntüsünü paylaşmak için farklı bir ortam kullanmanıza gerek, forumdaki eklenti yardımıyla resim yükleyebilirsiniz.
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2018, 19:20:23 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı linuxstarforceTR

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 9
  • GNU Linux Ustalaşmak, UNIX Kullanmaktan Geçer....!
  • Dağıtım: GNU-Linux Mint 17.3.1 LXDE x86 ;Mint 19.3 MATE
  • Masaüstü Ortamı: LXDE ; MATE
  • Grafik Kartı: İntel i915
  • İşlemci: İntel 65nm T2330
Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
« Yanıtla #4 : 26 Ekim 2018, 19:57:07 »
Pardon pardon o küçük + simgesini görmemişim.....Evet bu + simgesine tıkladığımda istediğim bileşenler sağ menü komut düzeninde belirdi.Cinemoon Masaüstünü daha yeni ciddi mana da kullanmaya başladım.Konuyu kitleyebilirsiniz. (boşuna konu açarak forumu meşgül ettik,kusura bakmayın)

TRWE_2012-GET LINUXMASTER # >_

Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
« Yanıtla #5 : 26 Ekim 2018, 21:15:03 »
Başlığı etiketlerseniz konuyu kilitleyebiliriz. Aşağıdaki bağlantıda nasıl yapılacağı belirtiliyor.

[okay]Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında[/okay]
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]