Aşağıdaki komutlarla dikey ve yatay ızgara boşluğunu 1.5 olarak ayarlamayı dener misiniz?
gsettings set org.gnome.mutter horizontal-grid-adjust 1,5
gsettings set org.gnome.mutter vertical-grid-adjust 1,5
Bir de üstte çalışan bir rıhtım (dock) kullanıyor musunuz?