Sizden çıktı paylaşmanızı istedim ama çıktıları yeni bir mesaj yerine eski mesajınızı düzenleyerek paylaşmışsınız. Böyle yaparsanız gerekli çıktıları paylaştığınızı anlamamız mümkün olmaz ya da rastgele biçimde konuya bakarsak farkına varabiliriz. benzer durumlarda çıktıları yeni bir mesaj olarak paylaşırsanız, yaptığınız güncellemeyi farkedebiliriz.
Menüden aratarak "Ekran" aracını açınız. Bu araçta "Ekranları Yansıt" seçeneğinin etkin olmadığından emin olunuz.
VGA-1-2 connected primary 1024x768+0+0 (normal left inverted right x axis y axis) 0mm x 0mm
1024x768 60.00*
HDMI-1-2 connected 1920x1080+0+0 (normal left inverted right x axis y axis) 509mm x 286mm
1920x1080 60.00*+ 60.00 50.00 50.00 59.94 30.00 24.00 29.97 23.98
Çıktılara göre VGA çıkışından ve HDMI çıkışından farklı ekranların bağlı olduğu görünüyor. VGA çıkışındaki çözünürlük, HDMI çıkışındaki çözünürlüğü kısıtlıyor olabilir.
Masaüstü simgelerinin tüm ekranlarda gösterilmesi isterseniz, "Sistem Ayarları"ndaki "Masaüstü" aracını kullanabilirsiniz.